Terug naar overzicht 04 november 2015

T-Mobile zegt dat haar netwerk, en de mindere reputatie daarvan, vaak een reden is voor consumenten om niet te kiezen voor het bedrijf. T-Mobile heeft de laatste tijd zijn netwerk volledig geüpgraded naar een 4G netwerk. Volgens het bedrijf heeft nu 95% van de bevolking thuis dekking en aan eind van dit jaar zou dat rond de 99% moeten liggen.

Om deze claim kracht bij te zetten geeft T-Mobile bestaande en nieuwe klanten met een abonnement 4GB extra om te gebruiken in november.  

Daarnaast gaat T-Mobile nieuwe klanten één maand bedenktijd geven. Nieuwe abonnees hebben nu een maand de tijd om kosteloos hun abonnement op te zeggen. Het toestel wat je erbij krijgt moet je dan natuurlijk wel terug sturen. Je krijgt ook eventueel het bedrag wat je hebt moeten bijbetalen voor het toestel teruggestort. T-Mobile betaalt je eveneens de aansluitkosten terug, maar je bent wel de kosten voor je abonnement verschuldigd.

Naar onze mening is dit niet echt bijzonder, je hebt sowieso al twee weken bedenktijd als je online iets besteld. Beter nog, bij de meeste operators kun je ook opzeggen als er blijkt dat er op je thuis adres een slechte mobiele dekking is. Daarnaast zullen de meeste ook geen zin hebben een maand een toestel te gebruiken om het vervolgens, als je er net aan gewend bent geraakt en net al je vrienden je nieuwe nummer hebben, weer terug te sturen.






Commentaar


Nog geen reacties.


Commentaar toevoegen

 
2500 resterend aantal tekens
Naam
E-mail    
Captcha  

Reacties die wat toevoegen aan de discussie stellen we zeer op prijs. Maar reacties die beledigend zijn, off-topic of op spam lijken zullen worden verwijderd. We houden de reacties scherp in de gaten om er voor te zorgen dat de reacties binnen onze richtlijnen vallen. Als je een reactie tegenkomt die ongepast is, dan kun je die aan ons melden via de "Meld misbruik" link. Omdat de commentaren zijn geschreven en gepost door bezoekers van de site DeLaagsteRekening, vertegenwoordigen ze op geen enkele wijze de mening van de DeLaagsteRekening.

Vergelijk wat jij kan besparen op je telefoonrekening

De laagsterekening.nl analyseert je belgedrag en zoekt het beste abonnement voor jouw situatie


Analyseer mijn rekening


Nog niet toe aan een nieuw abonnement?

Vul je gegevens in en wij sturen je een e-mail zodra je abonnement afloopt.

Einddatum contract