Alle relevante Telfort nummers op een rijtje: Telfort klantenservice vanuit binnen- en buitenland, Telfort voicemail aan/uitzetten en afluisteren en meer.

Telfort klantenservice

Tijd voor een nieuw Telfort abonnement of andere provider? Binnen 2 minuten krijg jij gratis persoonlijk advies over jouw eigen belgedrag. Klik hier voor meer informatie.

Telfort voicemail aanzetten:

  • Online via Mijn Telfort of sms 'AAN' naar 1233 (voor abonnement en prepaid, ook vanuit het buitenland)

Telfort voicemail uitzetten:

  • Online via Mijn Telfort of sms 'UIT' naar 1233 (voor abonnement en prepaid, ook vanuit het buitenland)

Telfort voicemail afluisteren:

  • 1233 (bij abonnement en prepaid)

  • +31626001233 (vanuit het buitenland) Er is een voicemailcode nodig die u in het gesprek aangeboden wordt. Druk hier 2 keer op 'sterretje' om de code te ontvangen. De standaard voicemailcode is 1234

Teveel geld kwijt aan je Telfort abonnement? Check waar je goedkoper uit bent op basis van jouw belgedrag.


Commentaar


ik kan mijn voicemail ook niet bereiken. erg frustrerend.
Christienritsema @ 28-6-2011 - 21:56     (Meld misbruik)

Hier geen klachten met Telfort voicemail. Heb je al contact opgenomen met Telfort klantenservice?
MohamedBoussaid @ 19-4-2011 - 09:49     naar Rubiyov / 19-04-2011 08:51 (Meld misbruik)

Bij mij doet ie het gek genoeg ook niet, nog meer mensen?
Appelsmaakje @ 19-4-2011 - 09:41     naar Rubiyov / 19-04-2011 08:51 (Meld misbruik)

Kunnen jullie je telfort voicemail contacteren? Bij mij lukt t namelijk niet, vraag me af of t aan mn toestel ligt of aan telfort..
Rubiyov @ 19-4-2011 - 08:51     (Meld misbruik)

Ik heb een telfort abonnement uit 2008 nog, toendertijd en nu nog steeds is het niet mogelijk om je bundel tussentijds te verhogen/verlagen. Ik wilde best de Telfort klantenservice bellen om het te vragen, maar ik word naderhand moe van ze, boel onkunde wat daar zit. Hoop dat iemand antwoord kan geven.
Jessica @ 14-4-2011 - 11:45     (Meld misbruik)

Ik had uiteindelijk ervoor gekozen om mijn abonnement via deze site af te sluiten. Quick job, binnen een paar minuutjes een abo afgesloten: rekeningen laten analyseren, telefoontje kiezen, een voor mij geschikt abonnement uit de suggesties kiezen. uiteindelijk contract bij Studentmobiel afgesloten. Heb wel uiteindelijk voor de LG Optimus 2X Speed met Vodafone (vanwege internetsnelheid) gekozen, geen Desire S. Vrienden/kennissen raadden mij die LG aan. Vond m ook wel mooi.
Cheryl @ 12-4-2011 - 12:58     naar MohamedBoussaid / 11-04-2011 09:36 (Meld misbruik)

Om te weten welk abonnement het best bij jou past zit je hier eigenlijk op de goede plek:). Binnen een minuut weet door onze tool ( https://www.delaagsterekening.... welk abonnement het best bij jou past. Je kan daarna een toestel er aan toevoegen. Wil je weten hoe je snel een geschikt abonnement vind, dan kan je dat hier lezen: http://www.delaagsterekening.n... Persoonlijk vind ik voor de gemiddelde gebruiker (dus geen hardcore appdownloader en smartphone-abusers als ik:) ) de HTC Desire S een geschikte telefoon. Good Choice!
MohamedBoussaid @ 11-4-2011 - 09:36     naar Cheryl / 10-04-2011 20:11 (Meld misbruik)

Ik wil met toestel, een desire S lijkt me wel leuk. Ik zit nu bij KPN en dat haalt al sinds het begin van m'n contract het bloed onder mijn nagels vandaan! Moet alleen nog even uitzoeken welk abonnement ik het best kan nemen (en bij welke shop ik dat moet doen) Internet moet niet al te traag zijn:)
Cheryl @ 10-4-2011 - 20:11     naar Paul van Sliersel / 07-04-2011 17:55 (Meld misbruik)

Klantenservice is inderdaad niet onbelangrijk als factor voor het uitkiezen van een provider. Verder maakt het naar mijn idee of je je abo bij Telfort of bij de lokale groenteboer afsluit. Tenzij je een gsm erbij neemt, dan zou het wellicht wat uit kunnen maken. (elke shop heeft zn actie)
Ching @ 10-4-2011 - 20:08     naar Cheryl / 07-04-2011 17:27 (Meld misbruik)

Ook klantenservice is niet geheel onbelangrijk: zat 2 jaar geleden bij Telfort, toen was de klantenservice zwaar ruk moet ik zeggen. Nu bij vodafone heb ik nergens problemen mee en wordt altijd straight to the point geholpen.
Gekke @ 7-4-2011 - 18:01     naar Paul van Sliersel / 07-04-2011 17:55 (Meld misbruik)

Als je op zoek bent naar een goedkoop abonnement, dan is Ben naar mijn mening de goedkoopste (wat betreft minuten in ieder geval). Als je (indien het geval is) ook een redelijk goede internetbundel wil hebben, dan zou ik soieso geen Ben en Telfort nemen. Maar ga je puur voor de minuten dan is Ben de goedkoopste en Telfort één na goedkoopste. Wat betreft de shops: dat hangt af of je simonly wil of met een toestel? Groet, Paul
Paul van Sliersel @ 7-4-2011 - 17:55     naar Cheryl / 07-04-2011 17:27 (Meld misbruik)

Misschien een domme vraag maar kunnen 1 van jullie mij vertellen wat beter is: een abo bestellen bij de Telfort shop of een andere website die abonnement verkoopt bijv. Phonehouse of Studentmobiel? Ik wil een nieuwe abo afsluiten maar ik weet niet waar ik dat het beste kan doen (oftewel waar ik het goedkoopste uitkom). Xx Cheryl
Cheryl @ 7-4-2011 - 17:27     (Meld misbruik)

Had contact opgenomen met Telfort en is al opgelost! Thnx!
Elstar @ 6-4-2011 - 09:15     naar MohamedBoussaid / 04-04-2011 10:06 (Meld misbruik)

Ik heb net wat nagevraagd voor je bij kennissen (die ook Telfort hebben), en bij hen doet Telfort voicemail het wel. Heb je al contact opgenomen met Telfort Klantenservice?
MohamedBoussaid @ 4-4-2011 - 10:06     naar Elstar / 04-04-2011 09:55 (Meld misbruik)

Ligt het alleen aan mij of is Telfort voicemail gewoon onbereikbaar?
Elstar @ 4-4-2011 - 09:55     (Meld misbruik)

Als je abonnee bij Telfort bent, dan wordt het bellen naar voicemail verrekend met je belbundel. Heb je een prepaid-nummer, dan betaal je €0,35 cent per minuut.
MohamedBoussaid @ 4-4-2011 - 08:51     naar Karne / 31-03-2011 21:23 (Meld misbruik)

Weet iemand toevallig of je bij Telfort voor voicemail moet betalen?
Karne @ 31-3-2011 - 21:23     (Meld misbruik)

Commentaar toevoegen

 
2500 resterend aantal tekens
Naam
E-mail    
Captcha  

Reacties die wat toevoegen aan de discussie stellen we zeer op prijs. Maar reacties die beledigend zijn, off-topic of op spam lijken zullen worden verwijderd. We houden de reacties scherp in de gaten om er voor te zorgen dat de reacties binnen onze richtlijnen vallen. Als je een reactie tegenkomt die ongepast is, dan kun je die aan ons melden via de "Meld misbruik" link. Omdat de commentaren zijn geschreven en gepost door bezoekers van de site DeLaagsteRekening, vertegenwoordigen ze op geen enkele wijze de mening van de DeLaagsteRekening.

Vergelijk wat jij kan besparen op je telefoonrekening

De laagsterekening.nl analyseert je belgedrag en zoekt het beste abonnement voor jouw situatie


Analyseer mijn rekening


Nog niet toe aan een nieuw abonnement?

Vul je gegevens in en wij sturen je een e-mail zodra je abonnement afloopt.

Einddatum contract